Klacht indienen
Het kan gebeuren dat u een klacht heeft over het handelen of gedrag van een medewerker of bestuurder van de gemeente. U kunt dan een klacht indienen.
Voordat u dat doet:
- Bel eerst de gemeente en praat met de medewerker over uw klacht
- In de meeste gevallen is het probleem door zo’n gesprek opgelost
- Komt u er samen niet uit? Dien dan een klacht in
Let op: het formulier is dus niet bedoeld voor klachten over de openbare ruimte. Hier kunt u een melding van maken.
- U heeft eerst contact opgenomen met de gemeente maar bent toch niet tevreden over het gesprek
- Dien dan de klacht in
- Maximaal 6 weken na het indienen van uw klacht sturen wij u een antwoord
- De termijn kan met 4 weken worden verlengd
- U ontvangt een brief hier over
- de medewerker postregistratie,
- de behandelaar(s) van uw klacht,
- de medewerker over wie de klacht gaat en
- de leidinggevende van die medewerker.
Het doel van het delen is de registratie en behandeling van uw klacht.