Sociale media
Gemeente Bunnik is graag met u in contact via sociale media. Via onze kanalen blijft u op de hoogte wat er speelt in de drie dorpen. Heeft u een vraag? Dan proberen wij deze binnen een werkdag te beantwoorden. Soms is er voor de beantwoording meer tijd nodig.
Met elkaar in gesprek
U kunt uw mening, kritische geluiden, complimenten en andere opmerkingen via alle kanalen met ons delen. Om dit voor iedereen fijn te houden, vragen we u aan de volgende huisregels te houden:
- Ga netjes met elkaar om. Scheldwoorden, bedreigingen, discriminatie, beledigingen, agressie of met aanzettingen tot haat is onnodig.
- Respecteer elkaars privacy. Deel geen publiekelijke en privacygevoelige informatie. Onder het kopje ‘privacy’ leest u hier meer over.
- Reageer op de inhoud van het bericht. Start geen (politieke) discussie over een onderwerp dat niets te maken heeft met het bericht.
- Plaats geen commerciële uitingen. De gemeentelijke kanalen zijn niet bedoeld om diensten of producten te promoten.
We houden ons het recht voor om reacties te verwijderen die niet aan (één van de) bovenstaande regels voldoen. Plaatst u meer dan één keer ongepaste berichten op de kanalen? Dan kunnen we u als gebruiker blokkeren.
Privacy
Voor uw eigen veiligheid raden we u aan om geen persoonlijke gegevens op sociale media met ons te delen. Wilt u zulke informatie delen? Dan kunt u ons een privébericht sturen op Facebook of Instagram. U kunt ook hiervoor bellen of een e-mail sturen. Berichten op sociale media met persoonlijke gegevens kunnen wij verwijderen om uw privacy te beschermen.
Nieuwsbrieven
Het laatste nieuws kunt u ook in uw mailbox ontvangen. Schrijf u in voor onze nieuwsbrieven.
Meer informatie
Heeft u vragen over sociale media of komt u ergens niet uit? Neem dan contact op met de gemeente. Wij helpen u graag!