Aangepaste dienstverlening gemeente en RMN

Door de maatregelen rond het coronavirus is onze dienstverlening aangepast. Wij zijn u nog steeds graag van dienst, maar onze medewerkers werken zoveel mogelijk thuis en het gemeentehuis is beperkt open: iedere werkdag van 9.30 tot 11.00 uur.

Telefonische bereikbaarheid

De gemeente is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 08:30 uur tot 17:00 uur via: 030 659 48 48   

Balie burgerzaken

Veel kunt u online aanvragen door een aanvraagformulier via onze website in te vullen. Wij verzoeken u vriendelijk om daar zoveel mogelijk gebruik van te maken. Een overzicht van de aanvraagformulieren vindt u onder online regelen

Lees hieronder meer over:

Aanvraag paspoort, identiteitsbewijs, rijbewijs of uittreksel
Trouwen
Geboorteaangifte
Naturalisatie
Eerste inschrijving vanuit het buitenland. 

Komt u (weer) in Nederland wonen en wilt u zich in de gemeente Bunnik vestigen? Zorg ervoor dat u en uw familieleden bij de gemeente Bunnik ingeschreven staan. U dient dit binnen vijf dagen na aankomst te doen. Maak hiervoor telefonisch een afspraak.

Wilt u een afspraak maken? Dat kan telefonisch via: 030-659 48 48 of door het invullen van het contactformulier. De balie burgerzaken is op werkdagen voor afspraken geopend van 09:30 uur tot 11:00 uur. 

Ophalen reisdocumenten en rijbewijzen

Reisdocumenten en rijbewijzen kunnen op werkdagen zonder afspraak tussen 09:30 uur tot 11:00 uur opgehaald worden aan de receptie.

Houd tijdens uw bezoek 1,5 meter afstand van medewerkers en andere bezoekers.

Gezondheidsklachten

Kom niet naar het gemeentehuis als u gezondheidsklachten heeft. Bent u verkouden, moet u hoesten en/of heeft u koorts? Zeg dan uw afspraak af.  

Afval

De Reinigingsdienst Midden Nederland (RMN) heeft de dienstverlening aangepast i.vm. de coronamaatregelen. Lees meer

Bunnik.nl maakt gebruik van cookies. Meer informatie Sluiten